DijonRampa Lantai MudahPemprosesan khusus industri

masa pelepasan:2024-02-01 10:48:45 Pengguna pos:258HP138990173 Paparan halaman:443

Petua teras:Dijon,Ia dibuat dari karet yang kuat. Empat sudut luar blok anti-kejadian semua bentuk lengkuk dan semua lubang bolt dalam. Sa

Ia dibuat dari karet yang kuat. Empat sudut luar blok anti-kejadian semua bentuk lengkuk dan semua lubang bolt dalam. Saiz lubang bolt adalah Ф . Struktur bolt ikatan untuk kumpulan M: Jembatan boarding tetap terdiri dari sistem mekanik, sistem hidraulik, dan sistem elektrik. Platform dan chassis membentuk sistem mekanik. Platform ini berdasarkan&quo; U” Berbentuk besi seperti kerangka, dengan berat badan ringan dan kapasitas pembawa besar; Penghalang dibuat dari plat baja berpotensi anti slip dan mempunyai kapasitas pembawa muatan tinggi; Penghalang terbuat dari plat besi berpotensi anti slip, dan boleh menahan kelajuan kilometer/jam apabila forklift dimuatkan sepenuhnya tanpa bengkok, meningkatkan kepercayaan kerja.

Petunjuk untuk membeli komponen paksi naik hidraulik: Tyres. Bila memilih ban paksi naik bergerak, cuba memilih jenis ban yang sama sebanyak yang mungkin, dan pilih ban kuat atau pneumatik berdasarkan situasi sebenar.

DijonPertama,DijonJembatan pengangkutan bekas, sebelum menggunakan peralatan (shè bè i), perlu memeriksa sama ada ada akumulasi air di titik-titik, dan kemudian mengesahkan sama ada penyegang rosak atau hilang. Jika kesalahan ditemui, perbaikan dan penggantian yang diperlukan perlu dilakukan. Semak semua peralatan kawalan (zhu) ā ng zhì; Sama ada operasi normal, sama ada tukar dan gubernur dalam keadaan baik, sama ada pergerakan dan kelajuan kerja stabil, dan sama ada paparan normal

Pada dasarnya tiada masalah kualiti dengan komponen elektrik,DijonRampa Lantai Mudah, seperti orang dan Deli

TarlacPersekitaran kerja: Kualiti persekitaran kerja juga adalah faktor yang sangat mempengaruhi prestasi produk jambatan papan. Apabila digunakan dalam persekitaran yang kasar, ia merupakan ujian yang berat untuk kualiti jambatan papan papan dan juga perlu mempertimbangkan pemilihan bahan-bahan penghasilan untuk memastikan kualiti produk.

Jembatan trak besar berfungsi lebih baik sebagai jembatan penerbangan hidraulik antara trak besar dan forklift elektrik semasa memuatkan, memuatkan pengangkutan, dan pengangkutan. According to classification, it can be simply divided into mobile boarding bridges and fixed boarding bridges. Mobile boarding bridges are also divided into mechanical boarding bridges and hydraulic boarding bridges. Fixed boarding bridges are generally divided into hydraulic boarding bridges, airbag boarding bridges (also known as pneumatic boarding bridges or airbag boarding bridges), simple boarding bridges or mechanical boarding bridges.

It is inevitable to apply a certain amount of pressure to the boarding bridge due to frequent shipment at the cargo outlet, high usage frequency, and high loading pressure. Masalah ini telah berlaku untuk masa yang lama, tetapi jambatan naik bimbit mempunyai frekuensi penggunaan yang lebih rendah daripada jambatan naik tetap, dengan tonasi muatan yang kurang, jadi ia boleh digunakan untuk masa yang lama, membuat ia sukar untuk menyebabkan masalah.


DijonRampa Lantai MudahPemprosesan khusus industri



Penjagaan dan penjagaan harian jambatan penerbangan hidraulik memerlukan pegawai yang ditugaskan untuk periksa secara peribadi struktur kurungan dan panel dekoratif untuk keadaan yang baik. Minyak dan mentega ditambah ke gudang dan komponen setiap bulan. Bahagian yang terluka secara peribadi diperiksa, dipelihara, diperbaiki, dan diganti setiap bulan, terutama untuk komponen yang sering bergetar dan memakai kuat. Selain itu, untuk wayar, perhatian istimewa perlu diberikan kepada komponen ini, Peribadi periksa sama ada kabel sudah tua dan sama ada ada ada kerosakan atau kebocoran. Ia diperlukan untuk menggantikan wayar yang tua pada masa yang tepat untuk mencegah kerosakan peribadi disebabkan kebocoran. Lift bekalan kilang patut dipilih sebanyak yang mungkin dengan struktur pemasangan sederhana, penggunaan yang sesuai, dan keuntungan-keuntungan tinggi, untuk memenuhi keperluan penggunaan yang dijangka.

Pad brek yang dilengkapi boleh secara efektif mencegah bergerak jambatan papan semasa muatan dan muatan trak.

Kedua-dua mengangkat elektrik dan mengangkat manual dan menurunkan menggunakan suis pompa manual untuk kembali.

peringkatIt is inevitable to apply a certain amount of pressure to the boarding bridge due to frequent shipment at the cargo outlet high usage frequency, and high loading pressure. Masalah ini telah berlaku untuk masa yang lama, dengan tonasi muatan yang kurang, membuat ia sukar untuk menyebabkan masalah.

(Struktur) Kuat kapasitas pembawa muatan tinggi, angkat licin dan pemasangan_; ā n zhu ā Ng) Pertahanan sederhana dan selesa. Provided strong support for long-term cargo handling for enterprises.

Untuk mencegah rusting di jambatan boarding, bersedia untuk perlindungan cuaca hujan dan melarang ketat-ketat eksposisi hujan.


DijonRampa Lantai MudahPemprosesan khusus industri



Apabila menggunakan benteng, pastikan permukaan bangku kerja stabil dan tegas, dan rantai tetap mesti tetap pada kenderaan. Kelajuan semasa pengangkutan adalah jam.

HargaJembatan pengangkutan tetap lebih sesuai untuk dimuatkan semasa operasi, yang telah berkembang dengan cepat ke dalam peralatan logistik skala besar yang menyokong peralatan dengan nombor besar. Oleh kerana perusahaan produksi profesional, berdiri di tinggi rancangan peralatan logistik keseluruhan, kepuasan pelanggan telah meningkat secara signifikan. Lokasi jambatan penerbangan tetap telah dijelaskan kepada kita sebelumnya, dan kita mesti mempunyai pemahaman yang jelas mengenainya. Kepentingan lokasi telah mendapat keuntungan dari pelbagai syarikat logistik. Namun, kita tidak boleh santai waspada semasa menggunakan jambatan penerbangan hidraulik, kerana masih ada banyak tabu yang kita tidak dapat menghindarinya. Di sini, kita singkatkan sebagai berikut. Jangan lakukannya. Kerana setiap komponen dalam sistem hidraulik berfungsi di bawah tekanan biasa, selepas valv penyelamatan disesuaikan, operasi tidak normal sistem hidraulik mungkin berlaku, menyebabkan kerosakan yang tidak diperlukan kepada orang, mesin dan objek.

Apabila menggunakan pompa manual, pertama-tama kembalikan butang valve minyak dan ketat ke arah jam. Tekan pengendali untuk perlahan-lahan mengangkat jambatan.

DijonSudah tentu, kerana penghantaran sering, masa operasi panjang dan kapasitas pembawa besar, kualiti jambatan boarding hidraulik tetap telah diuji dengan kuasa. Berdasarkan analisis pasar, editor di atas memberikan beberapa cadangan kepada musuh yang telah menggunakan jambatan boarding hidraulik tetap, dan memberi perhatian kepada beberapa kemajuan dalam proses aplikasi.

Secara umum,DijonTekanan hidraulik paksi naik bimbit, terdapat beberapa sebab untuk kebocoran minyak silinder hidraulik: kerosakan cincin segel minyak pada silinder, dll. Tubuh silinder silinder minyak rosak. Oil leakage caused by defects such as air holes, sand holes, and shrinkage porosity in the guide sleeve.

Minyak hidraulik yang digunakan patut disimpan bersih dan tidak dicampur dengan air dan kotoran lain. Ia biasanya diganti setiap enam bulan. Minyak hidraulik biasanya menggunakan N pada musim sejuk dan N pada musim panas. Apabila jambatan boarding gagal berfungsi, segera hentikan operasi dan penyelesaian masalah.


Hak cipta dan notis:
1. DijonRampa Lantai MudahPemprosesan khusus industri yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat DijonRampa Lantai MudahPemprosesan khusus industri, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan DijonRampa Lantai MudahPemprosesan khusus industri adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian DijonRampa Lantai MudahPemprosesan khusus industri mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Dijonmengesyorkanberita
DijonBerita terkini